vrijdag 25 november 2011

Toch Nog Beetje Klein

Tiener is ziek.

Gewoon griepje of zo.

Vanmorgen kon ze niet uit bed komen. Moe, hoofdpijn, keelpijn.

Eerst opstaan, aankleden en verzorgen en ontbijten, pas dan weet je of je echt ziek bent of gewoon de slaap nog niet goed uit hebt. (streng? misschien wel, maar vaak werkt het).

Eten wilde ze niet, zelfs de met lekkers gevulde schoen bleef onaangeroerd.

Thermometer er bij, en jawel, koorts.

Terug in bed dan maar.

Ik had een afspraak, Peuter was op de peuterschool, dus ik dacht wel even drie kwartier weg te kunnen. Tiener zegt zelf immers altijd al echt geen klein kind meer te zijn!

Tja, dat ging anders.....

Nog 1 kusje.....Nog 1 glaasje water..... Nog even de telefoon onder handbereik..... Nog even een ander luisterboek aan (te veel hoofdpijn om zelf te lezen).... Nog even......

Afijn, ik was te laat op mijn afspraak.

Maar wat heerlijk dat mijn Tiener toch nog graag af en toe klein wil zijn en haar mama dicht bij zich wil hebben........

3 opmerkingen:

  1. Ben zelf ook ziek op het moment en zou ook best even klein willen zijn... Even op schoot kruipen bij iemand die groot is en voor me wil zorgen. Ik begrijp je tiener wel! Beterschap voor haar! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, en zo zie je maar: ook voor je grote kinderen blijf je heel belangrijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk, geniet er maar van!! Is ze weer beter inmiddels?

    BeantwoordenVerwijderen