dinsdag 8 november 2011

Het Meter Feest van Peuter

Jahaaa! Onze Peuter is 1 Meter lang en dat is reden voor een feestje! Het Meter Feest!!!Ooit, lang lang geleden las ik ergens dat het bereiken van de Meter reden was een feestje te geven, nou dat sprak mij wel aan!

Ik weet nog toen Tiener een meter werd........ Ik moest toen der tijd met Tiener naar de diëtiste, ze was een pietsje te zwaar. Aldaar werd ze regelmatig gewogen en gemeten.
De keer dat we daar waren en Tiener een meter bleek te zijn riep ze luid:
    Jaaaa!!! Dan heb ik het Meter Feest en gaan we TAARTJES eten!!!!!!!!!!!!!

Ha ha ha, stond ik daar met mijn goed fatsoen bij de diëtiste!!!


Maar afijn, nu is Peuter een meter.
En ook voor haar het Meter Feest!!!

Samen zijn we de gebakjes gaan kopen, lekkere muffins, en mooie servetjes.
Tijdens het middagslaapje, wat Peuter nog heeeeel af en toe doet, heb ik de huiskamer versierd en haar kleine tafeltje gedekt en een cadeautje klaar gelegd.

Toen Peuter wakker werd was Papa ook thuis en hebben we luid gezongen!!!!
     Wie is er een meter, hoera hoera!!! Dat kan je wel zien, dat ben jij!!!!!

Daarna lekker gesmuld en cadeautje uitgepakt.
Zowel Peuter als Tiener kregen een Penny, de ene de Penny Junior en de andere de PennyPlus, dus we hebben de meiden het eerste uur niet meer gehoord!!!!!

1 opmerking:

  1. Elke reden is een goede reden voor feest! Leuke verbastering van het liedje... Ik wist niet dat Penny ook in het junior is, goede vondst voor peuter... Wacht maar, nog even en dan heb je 2 paardenmeisjes! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen