zondag 16 september 2012

TV




 
Weet je waar ik nu echt een Punthoofd van krijg?
Van de TV.
De Meest Gehoorde Zin bij ons thuis is:
Mama, mag ik een Filmpje kijken?
Of:
Mama, mag ik de TV aanzetten?
 
En op zich is er natuurlijk niks mis met Even een Leuke Film kijken,
Of dat ene leuke programma zien.
 
Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het om de Inhoud allang niet meer gaat.
Gewoon even Dom Verstand op Nul.
Ook niks mis mee natuurlijk
Af en Toe!
 
Het Ergste vind ik nog dat als ze eenmaal voor de Buis zitten er een Bom kan ontploffen zonder dat je Enig Reactie van ze krijgt!


 
 
En Vandaag heb ik er Genoeg van!
Stekker Er Uit!
 
Naar Buiten, het Bos in!
Gezellig samen een spelletje doen,
Gewoon in een Deken Gerold op de Bank met een Goed Boek,
Een hele Avond Fröbelen!
 
Het Kan, dat deden Wij immers Vroeger ook!
 
Maar het stuit hier op wat Weerstand.
"Mogen we NOG Minder tv kijken?
We mogen al zo Weinig kijken!!!!!"
(Ahum, Elke Avond na het eten en vaak in het Weekend "s morgens vroeg)
 
JA! Het liefst zou ik het Ding geheel het huis uit gooien,
maar in Deze Tijd is een TV niet weg te denken en er zijn ook hele leuke, mooie en leerzame dingen op de TV.
 
Maar, Er Is Leven Buiten De TV!!!!
 
Dus ik ga het Verzet Trotseren en houd mijn Poot Stijf!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten