woensdag 26 september 2012

Tieners.......!

Maandag was het dan Eindelijk zover!
Tiener keek er al dagen naar uit.
 
Ze is met haar Vriendinnen gaan Shoppen!
 
Vorige week kwam ze met het nieuws aan.
"Mam, mag ik met een paar Meiden de Stad in?"
Eh.......... Alleen?????
"Ja nou, je mag wel mee om ons te brengen......?"
 
Ach, ja. Je moet ze een keer los laten en volgend jaar op
de Grote School zal dat wekelijkse kost worden ben ik bang.
 
Dus afgesproken om dan Samen naar de Stad te gaan en dan
ieder ons Eigen Weg te gaan.
 
Alle Meiden hadden een Missie.
Ondergoed, Kleding en Oorbellen.
 
 
Eerlijk is eerlijk, ik vond het spannend maar ook leuk,
Kon de Meiden nog Lang horen Giechelen!
Kleuter en ik hadden ook onze Missie, 
 verjaarscadeautjes voor Tiener.
 
En Het Is Allemaal Helemaal Goed Gegaan!!!
Meiden goed geslaagd met Shoppen
 En keurig Op Tijd op de afgesproken plaats!
 
Moeder zijn van een Tiener is zo leuk!!!!!
(heus niet altijd makkelijk hahahaha, maar wel erg leuk!!!)
 
 
 
XXX,M
 


1 opmerking:

  1. Hahaha, op missie, wat klinkt me dat bekend in de oren! Heerlijk, tieners! Maar voor ons steeds weer afscheid nemen van een fase... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen