woensdag 28 december 2011

een ReuzeBedanktGiveAway

Onlangs kwam de KerstLaars van Sil met de post!!!


Ik ben er zo Blij mee!
Dank je wel!
De Hangers hangen al in de Boom,
de Laars voor het Raam,
de Lampionnetjes staan op Tafel,
de Kaarten staan op de Kast,
de eerste Engelen al gemaakt.


Het is zo Heerlijk in Blog-land.

 Zo veel Leuke en Inspirerende stukjes om te lezen
 en zoooo veel Leuke Ideeën om te maken!

Heb er al een aantal geprobeerd:





En dan heb ik ook opeens 11 volgers!!!!

Dank jullie wel!!!

Dat vraagt om  een ReuzeBedanktGiveAway!!!

Ik heb een pakketje knutselspullen samengesteld.
Dingen waar ik zelf de laatste tijd veel mee bezig geweest ben.


Als je het leuk vindt om dit pakketje te krijgen laat het me dan weten!
Ik zal de Meiden Woensdag 4 jan 2012 het Winnende Lootje laten trekken!


4 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben dol op knutselen! Ik doe mee! leuk pakketje van Sil! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik wil wel meedoen!! Zal je linken op mijn blog :-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik wil ook heel graag meedoen aan je give-away (ben ook gelijk volger geworden....)

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mag ik ook meedoen met je give'away! (a)
    het is vandaag 4januari, hoop dat ik nog op tyd ben .. x

    BeantwoordenVerwijderen