donderdag 22 november 2012

Creatieve uitspattingen

En dan waren er de laatste weken natuurlijk ook nog de nodige creatieve uitspattingen van zowel Tiener als Kleuter

Ik zal hier niet alles laten zien.
M'n Kleuter zit in een zeer productieve fase.
De ene mooie tekening na het ander.
Wel honderd strijk kralen plankjes ( ok ok, das lichtelijk overdreven, maar toch)

Maar de mooiste zijn toch wel een prachtig school werkstuk van Tiener.
De opdracht was een hoofd van klei.
Tiener boetseerde zich zelf.
Echt een kunstwerkje geworden!!!

Van Kleuter heb ik deze mooie tekening geselecteerd als zijnde de mooiste van de afgelopen weken.
Ze tekende hem voor haar grote zus.
Een prachtige vrolijke Engel.

Wat een heerlijk opschepperig berichtje is dit geworden.
Hihihihi, ben dan ook apetrots op die meiden!!!





2 opmerkingen:

  1. Oh wow mama van... Loop jij maar lekker naast je schoenen van trots op deze dames. Een prachtig hoofd heeft ze gemaakt, kan me voorstellen dat ze daar zelf ook heel blij van is. En die tekening had ik al bij MiM gezien, ook zo superr!
    Geniet er maar van!

    Ik ben trouwens hét voorbeeld van iemand die niet met zulke mooie projecten thuis kwam en tóch creatief blijkt te zijn....heeft wel jaren geduurd voordat ik erachter kwam ;).

    Warme groetjes van ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag met recht trots zijn op de uitspattingen van je Kinders! Echt fantastisch! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen