dinsdag 16 oktober 2012

Lieve kadootjes

Ik Heb nog niet verteld over
Dit Mooie Kadootje Wat ik van 
MiM Gekregen heb!

En dat is Jammer want het is
Zo Mooi!

Het is een Prachtig Beschilderd Bordje!
Een Lief Klein Bordje waar ik wat
Sieraden op bewaar.


En ik kreeg Afgelopen Week ook Post!
Post van mensen die Trots op me zijn!
(Bloos!)

Van mijn Nichtje, die Apentrots is.
(Lachen hè? Grappige kaart)

En van MiM, Mijn Lieve, Lieve Vriendin.
Zo'n Leuke Schattige Kaart
Met Lieve Egeltjes erbij.

Dank jullie wel!


XxX,M

Fijne HerfstVakantie!


2 opmerkingen:

  1. Oh wat heeft die MiM jou ook al zo'n leuk, mooi bordje gemaakt. Die van mij ligt ook al klaar op de trap om mee naar boven te nemen voor op mijn dressoir tussen allerlei engelen en mariabeelden.
    En die kaarten zijn ook superrr!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat lief dat je dat op je blog zet. :) Die aap is ook echt superleuk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen