maandag 9 januari 2012

Doelen voor 2012

Het is weer om, de Kerst vakantie...
De Meiden liggen nog heerlijk te slapen. 
(Ik niet, zucht, ben al bijna de hele week 's nachts op omdat ik niet slapen kan .
Hoest mij een ongeluk....)
Over anderhalf uur is het Zeven uur en de Vakantie Officieel Voorbij.

Wat hebben we een Heerlijke vakantie gehad!!!

Fijne Kerstdagen, lekker met Familie.

Heerlijk oud op nieuw met mijn Zusje en Zwager.
(Peuter heeft tot half twee staan dansen ! Heeft genoten van al het prachtige vuurwerk! Ze had wel een verplicht middag-dutje gedaan, ze vond het helemaal geweldig! Tiener vond al het vuurwerk maar niets en is even over twaalf onder de tafel in slaap gevallen)

Lekker naar de Binnen Speeltuin om  Tiener en Peuter lekker te laten Uitrazen..

Uitstapje naar het Natuur Historisch Museum alwaar Tiener Fossielen onder een microscoop heeft kunnen bekijken en Peuter een lezing heeft gegeven over het Voedsel patroon van de Dino's
(Dino's met platte tanden eten gras en Dino's met scherpe tanden eten bloemkool. Soms eten Dino's ijs en heel soms eten Dino's mensen......) 


Tiener heeft heel wat uurtjes in de Manege door gebracht.
(Wat is dat toch wat die meiden zo aantrekt in die Paarden?)

Lekker veel Gefröbeld en Gespeeld.

Op Bezoek geweest en uit Logeren.

Een Nichtjes Dag.
(Zowel de Grote als de Kleine Nichtjes hebben zich goed geamuseerd)

En met de meiden gaan shoppen. Meid, wat is dat genieten!!! 
Peuter heeft nieuwe Gymschoentjes-Alvast-Voor-De-Basisschool. Roze. Ze is zo trots!
Tiener heeft van haar spaar geld een echte Dames Tas gekocht. 
( Ai wat gaat dat in ene vlug, vorig jaar moest ze nog niets van dat meiden spul weten! Nu wil ze Uggs, hoeven gelukkig niet de echte te zijn, nagellakjes, tassen.....en dit is pas het begin!)


Kortom. Een geweldige Vakantie!!!

Nu begint over een paar uur de school weer. De Tassen staan al klaar. Al het Huiswerk is af. Over drie kwartier zal ik ze wakker maken.


Ja, en dan begint het Nieuwe Jaar echt.
Een Nieuw Jaar....Een Nieuwe Lijst met Doelen....

Vorig jaar had ik ook een Lijst met Doelen:

1: Een goede school voor Peuter zoeken.
Die is met een zeer goed gevoel behaald. Zelfs Tiener is naar deze school overgestapt.

2: Vakantie boeken EN gaan.
Ook behaald, en meid wat hebben we genoten!!!!

3: 10 kilo afvallen.
Ook behaald, en oe! wat was ik Trots!

4: Nog 10 kilo afvallen.
Tja, toen ging er ergens iets mis...... plus die ene 10 kilo er weer aan...zucht

5: Het Hele Huis Helemaal netjes van Boven tot Onder.
Nou, laten we zeggen....... Die nemen we mee naar de volgende doelen lijst....


Mijn Doelen Voor 2012:

1. Bewuster leven. 

2. Haalbare taken lijstjes maken.

3. Gezonder eten. (dan gaan die 25 overtollige kilo's ook weg, op den duur, misschien)

4. Loslaten en Vertrouwen.

5. En wederom op Vakantie gaan!


Ik heb er een Goed Gevoel bij, bij mijn Doelen-Lijst.
Dus: Aan de slag!!!

Nu lekker een kop thee maken, een lijstje voor vandaag opstellen en de tafel dekken. 
Over Twintig Minuten is de Vakantie voorbij, dan begint het school leven weer.



3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk logje heb je weer geschreven en nu weet ik gelukkig ook meer over het voedingspatroon van dino's. Ze is klaar voor haar eerste spreekbeurt op de basisschool, merk ik :P Gekke meid is het toch... Mooie doelen voor het komende jaar. Om nummer 2 moet ik stiekum even gniffelen... Ik denk dat ik maar met je mee doe. Dikke knuf en veel liefs MiM
    P.S. en beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste nog de allerbeste wensen! En ik word echt vandaag de hele dag gewezen op hoe snel het gaat met kids.. Zucht we hebben allemaal hetzelfde probleem he...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kom ik op je blog... Ik heb me gelijk aangemeld als volger!

    Wat knap dat je het aandurft om een doelenlijstje op te stellen voor het nieuwe jaar! Ik begin er maar niet aan. Te frustrerend als het niet lukt... Hahaha.

    Begint jouw tiener nu pas met nagellakjes en tasjes??? Mijn dochter van acht vindt dat al jaren interessant! Make-up en hakjes wil ze ook al, maar dáár trek ik dan toch echt de grens, dat komt later allemaal wel zeg ik haar dan... Ze worden toch al zo snel groot.

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen