maandag 19 december 2011

Gewonnen!!!!

Nou zeg, ik kom nog maar net kijken in blog land en dan win ik zomaar in een week een Award

Dank je wel MiM van MiM's Tasjes . Daar over zo meer.

En de Give away Kerst-sok van Met Hart en Ziel van Sil !!!

Wat een enorme bof kont ben ik!!!
Dank je wel!!!

Nou ja, de Tell Me About Yourself Award dus, 7 dingen over mijzelf. Eens zien.......

1. Ik ben een Groentje hier in Blog Land. Moet nog beetje zoeken hoe dingen werken. Denk ook nog vaak, "zouden andere mensen dit wel willen lezen" en ben ook al een tijdje aan het denken wat voor een Give Away ik zal doen..... 
Maar ik vind het erg leuk hier! Ik geniet van het lezen van jullie blogs en heb ook al een aantal knutsel ideeën van jullie uitgeprobeerd! Ik vind het leuk om zo een "kijkje"te kunnen nemen in jullie leven.

2. Ik ben nu 39 jaar. Dwz dat ik komende juni 40 word!!!! Ik zie er naar uit! Natuurlijk, deze leeftijd komt samen met een hoop mankementen (zo heb ik tegenwoordig een loepje in mijn beurs om de toch wel heeeel kleine lettertjes op verpakkingen te kunnen lezen, ik weiger voor mijn 40ste een extra bril of varia-glazen aan te schaffen) maar Boven al lijkt het me leuk om 40 te zijn. Klinkt wel wijs en volwassen , niet? 40.. ja vind ik wel.
Het leukste van alles is toch wel dat ik mijn 40ste verjaardag in de Efteling ga vieren, Met mijn gezin En mijn Lieve Vriendin en haar gezin samen. Ik verheug me nu al!!!

3. Ik ben dus een Thuis Blijf Moeder. Dat lag oorspronkelijk niet in de planning. Eigenlijk ben ik Z-Verpleegkundige. En dat heb ik altijd met heeeel veel plezier gedaan. En het plan was dat ik dat tot aan mijn pensioen zou blijven doen. Maar ja, soms gaan Dingen anders. 

4. Ik hou van het Leven! Ben een Positief en Optimistisch mens! Geniet van alle mooie dingen om me heen. De Vogels die fluiten, de Kinderen die spelen, Mooie Muziek, het Weer, de Prachtige Natuur in alle Seizoenen  en alle Bijzondere Feesten....Eigenlijk is het hele leven een Feest!

5. Ik ben Iet Wat Chaotisch. Moet echt met Lijstjes werken anders vergeet ik echt Alles! Een To Do Lijstje met wat ik wil en moet, een Lijstje voor de Boodschappen, een Lijstje wat er gedaan/ gemaakt en gehaald moet worden voor de Meiden. 

6. Hobby's, natuurlijk, die horen ook hier in.... Nou, ik hou van Fröbelen, vind ik heerlijk! Kleine priegel werkjes lukken niet meer of maar heel even, maar gelukkig valt er nog heel veel meer te Knutselen!!!
Ik hou ook erg van Lezen. Heerlijk op Avontuur gaan in een goed boek. Ik heb altijd heel veel voor gelezen en samen gelezen met Tiener en ook zij is een Boeken Monster! Ook Peuter lees ik veel voor, maar ik merk dat zij er wat sneller genoeg van heeft.

7. Ik hou van Feestjes en Speciale dagen maar van welke speciale dag in het jaar hou ik nou het meest? Ik hou van Verjaardagen, heerlijk iemand in het zonnetje zetten om zijn of haar Geboorte dag te vieren! Ik hou van Sinterklaas! Wat mij betreft gaat het Feest van de Goed Heilig man nooit verloren.
 Maar het aller meest hou ik van Moederdag!!!   


Nu mag ik 5 andere de Award geven, ik geef ze aan:


Omdat ik het heerlijk vind om hun blogs te lezen!


(Als jullie hier geen zin in hebben of het al gedaan hebben moeten jullie het vooral niet aannemen!!! <3 )

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om te lezen! Ik wist wel dat ik je erg graag mocht :) Houd me vooral op de hoogte van de ontwikkelingen als 40 jarige, dan kan ik me daar vast geestelijk op voorbereiden... Over 2, lange, lange jaren..... LOL! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat leuk dat je mij een award geeft! Ik ga eens even nadenken wat ik ga vertellen....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor, met het winnen van die te leuke give away:-)En je award natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net even binnenvallen...ik zag dat je volger bent geworden bij mij, bedankt!
    Je blog ziet er leuk uit, ik kom gauw eens terug om verder te lezen. Ben alvast volger geworden..dan blijf ik op de hoogte van je nieuwe berichtjes..

    BeantwoordenVerwijderen