woensdag 24 oktober 2012

Knuffels op droogrek

Soms moeten de Lievelingen van Kleuter
In de Was.

Dat is altijd een beetje Sneu.
Vind ik......

Ik doe dat als ze op School is,
Dan hoeft zij het niet te Zien.

Hoewel het waarschijnlijk alleen 
In Mijn Hoofd zo Sneu is.

Ze liggen dan zo Lekker Knus,
Samen Lekker Warm in het Kleuternestje.

Teder pak ik ze een voor een uit Bed
En draag ze naar de Wasmachine. 

En daar gaan ze dan......
"Dag lieve Knuffies,
 het duurt maar een Half Uurtje!"

Steeds kijk ik even door
 het Raampje van de Wasmachine.

Dan zie ik steeds even een Ander Knuffie
Naar buiten kijken!

Nog heel even Volhouden!
Zeg ik dan.

Zodra het Piepje van de Machine 
zegt dat de Was Klaar is,
Ren ik er heen om de Knuffies te bevrijden!

Ze zijn weer Schoon en Fris
En zijn Allemaal Ongedeerd!

Nu hangen ze op het Droogrekje,
Ze kijken Blij en Tevreden!

Trouw wachten ze geduldig tot 
Ze Vanavond weer lekker in het Kleuternestje mogen!

En ik, ik moet maar steeds even naar ze Glimlachen
Blij dat de Wasbeurt weer Achter de rug is.

Misschien Spoor ik niet helemaal........
Ik moet het maar aan Niemand Doorvertellen....


XxX,M

3 opmerkingen:

  1. Mijn zoontje van 5 vindt het altijd leuk om te kijken wanneer zijn knuffels voor het raampje van de wasmachine verschijnen!! En ik mik ze daarna in de droger, ze komen er heerlijk warm en zacht uit....


    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm lief blogbericht. Ze zien eruit alsof ze het goed maken, die arme knuffels. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, leuk blogbericht!

    Je bent genomineerd!! Lees mijn blog ;) Groetjes Mamakeuze

    BeantwoordenVerwijderen