woensdag 22 februari 2012

Ons Peutertje is 4!


De Tafel is gedekt.
De Kamer is Versierd.
De Kadoo's liggen klaar.
De Croissants kunnen zo de oven in.
De Grote dag kan beginnen.



Even een momentje om stil te staan.
Even naar de foto's kijken van toen.
Wat is de tijd om gevlogen!
Gisteren nog, hield ik haar voor het eerst on mijn armen.
Nu is het al weer Vier jaar geleden!


Ons kleine Peutertje.
Is een echte kleuter nu!
Nieuwe fase.
Spannend, ik zie er naar uit!

Maar toch.... Ik ga snel naar boven om naar ons wondertje te kijken.
Kijken hoe ze lekker ligt te slapen.



Gefeliciteerd mijn Liefje!
Wordt maar Groot!
Ontdek de Wereld!
Maar maak niet te veel Haast, het gaat allemaal snel genoeg!


   Ik hou van jou -x-



2 opmerkingen:

  1. Wat gek dat mijn reactie weg is... gefeliciteerd met je kleuter, zei ik! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleuter!

    Je hebt van mij de Liebster Blog award gekregen. Kijk even op mijn blog voor meer info!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen