woensdag 23 november 2011

Tiener Meiden

Vorige week vroeg Tiener of S vandaag kon blijven eten zodat ze samen naar de streetdance konden gaan.

"tuurlijk, gezellig". Zei ik.

Gister vroeg Tiener of I en L ook konden blijven eten, want zij gaan ook naar  streetdance.

"tuurlijk, gezellig". Zei ik.

Vanmorgen wat lekkere dingen in huis gehaald voor de lunch voor de vier meiden.
Peuter is naar een kinderfeestje, haar beste vriendinnetje is vandaag vier geworden.

Toen de meiden zich op Tieners kamer hadden opgesloten, het gekakel was tot beneden te horen, ging de deurbel.

S, vriendin van de oude school die nog steeds trouw de deur plat loopt hier, stond voor de deur.

"Mam, is het goed als S ook blijft eten? Dan kunnen we met z'n alle naar de streetdance fietsen."

"tuurlijk schat, gezellig". Zei ik.

Tafel vol tiener meiden, alle lekkers in een keer op, oorverdovend gekakel, tuin lijkt wel fietsenstalling en een slinger meiden fietsend naar de streetdance.......

Tieners.....Ik hou er van!!!!!!!


(vandaag ook weer een fase afgesloten. Tiener droeg nog altijd trouw haar fiets helm. Tot vandaag voor het eerst de vraag kwam: "Mam, moet die helm op? Ik ben nog maar de enige die hem op heeft!" "Hij is er voor je veiligheid, maar kies zelf maar." En daar ligt hij nu, de fietshelm. Ik moet zeggen dat ik deze vraag eigenlijk al veel eerder verwacht had.............)

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, die steeds zelfstandiger worden meiden. Het gaat soms alleen zo snel! Kan het zelf niet atijd bij houden... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve berichtje gisteren!

    Goed weekend.

    Gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen