donderdag 20 oktober 2011

Zal ik dan toch maar.......

Hallo....

Lang zitten denken.....
Zal ik ook blogs gaan schrijven of niet?
Zal er iemand zijn die ze lezen wil?

Maar weet je?
Het lijkt mij leuk er een te maken, zeker als ik andere blogs lees.
Dus ik doe het!!!

Wie ik ben?
Ik ben Mama, heb twee heerlijke dochters. Tiener van net tien en Peuter van drie en een half, ben getrouwd met Papa en baasje van Hond, bijna dertien.

Ik ben een thuisblijf-moeder. Geniet met volle teugen van mijn gezin. Zo grappig om te zien hoe de meiden zich ontwikkelen, Tiener die langzaam maar zeker richting pubertijd gaat en Peuter die de hele wereld om zich heen nog aan het ontdekken is.

Ik hou heel erg van feestjes! Maak graag overal een feestje van en steek daar graag tijd en energie in!

Ik ga gewoon van start met mijn blog en zie wel waar het schip strand..........

4 opmerkingen:

  1. Hoera! Ze heeft een Blog! Ik kan niet wachten wat je gaat schrijven!!!! Je eerste volger is een feit!!! Dikke kus MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom! Ben ook benieuwd! Volger twee meld zich dus ook!
    Groetjes Moi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg lief van jullie!!!
    Ik ben er nog niet zo handig in.... maar dat komt nog wel...hoop ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom! En dank voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ken Flaps, mijn vriendinnetje had hem! :-)
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen